Obchodujte forex bez rizika

Obchodování binárních opcí

22.04.2015 17:02

Po delší odmlce se vracím k psaní. Uplynula poměrně dlouhá doba od doby, kdy jsem začal tento blog o tradingu, a teď bych ho chtěl postupně aktualizovat.

Největší změnou v mém obchodování je to, že jsem objevil binární opce (definice ve Wikipedii). Pořád obchoduju forexové měnové páry, ale už ne na spot trhu, ale právě přes binární opce. Ty totiž moje obchodování značně zjednodušily a zbavil jsem se složitých kalkulací a simulací pro stanovení velikosti stop lossu a take profitu.

Teď už se můžu soustředit jen na vstupy do obchodů, protože výstup je předem dán splatností opce. A výsledky obchodu můžou nastat jen dva, plný zisk nebo plná ztráta, obě částky také dopředu znám. To mi značně usnadnilo výpočty.

Při obchodování jsem vždy měl tendenci se soustředit na vstupy, i když se říká, že jsou výstupy z obchodu neméně důležité. Tak teď se jim konečně nevěnuju s čistým svědomím.

Je ale třeba si uvědomit, že opční obchodování přináší nový faktor v podobě času. Je sice jedno, jakou vzdálenost cena urazí, ale zato je důležité, na jaké straně bude od vstupu v předem stanovený čas při její splatnosti.

To je podstatný faktor, se kterým je třeba počítat, ale moc velká komplikace to při backtestování není. Stačí si navolit vhodný timeframe a snadno se pak potenciální vstupy do obchodů testují. A je jasné, že testovat musíte (demo účet pro binární opce), protože stejně jako na Forexu nemůžete do toho vlétnout hned s ostrými penězi a bez přípravy.

Budování obchodního systému je v podstatě stejné, nejdřív si musíte něco najít, pak to backtestovat a ve finále to obchodovat na demo účtu, abyste si to prověřili. Pokud výsledky nejsou uspokojivé, je třeba se vrátit zpět a projít si předchozí kroky znovu, dokud opět neskončíte na demu.

Více o binárních opcích hodlám napsat v dalších článcích.

Zpět

Vyhledávání

© 2013 Všechna práva vyhrazena.